Centrum Kompetencyjne - AKADEMIA TECHNOLOGII ZAAWANSOWANYCH - nowy cykl szkoleń

AKADEMIA TECHNOLOGII ZAAWANSOWANYCH - nowy cykl szkoleń

Akademia Technologii Zaawansowanych AB jest skierowana głownie na rynek resellerski i do sektora MSP obejmuje kilka bloków tematycznych do wyboru przez Klienta, są to m.in. technologie: Serwerowe, Storage, Sieciowe oraz Zasilania Awaryjnego. Szkolenia te polegają na kompleksowym przeszkoleniu Klientów tak odnośnie samych produktów, technologii, jak i przede wszystkim sprzedaży. To unikalne podejście do osób chcących się przeszkolić. Dotychczas szkolenia technologiczne nie były łączone z tymi miękkimi, stricte sprzedażowymi – mówią pomysłodawcy projektu AZT. AB, jako jedyny dystrybutor szkoli kompleksowo, ucząc nie tylko technologii, ale również sprzedaży, cross-sellingu i zrozumienia potrzeb klientów. a nie skupiając się wyłącznie na technologii.

 

Ten ciekawy i nowatorski projekt na rynku szkoleń ma dla nas znaczenie strategiczne. W swoim rozwoju dążymy do zaspakajania w pełni oczekiwań i potrzeb klienta, budując z nimi wyjątkowe relacje – komentuje Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A. Od lat doradzamy klientom i partnerom handlowym jak efektywnie rozwijać swój biznes, co przekłada się na ich i nasze wyniki. Dlatego stale pracujemy nad nowymi projektami, wprowadzając w życie kolejne pomysły mające ułatwić nam wszystkim pracę – dodaje Członek Zarządu spółki AB.

 

Pierwsze szkolenie w tym cyklu to Akademia Technologii Serwerowych I Storage HP, które odbyło się w dniach 6-8 marca 2012. Na trzydniowy cykl złożyły się 2 bloki tematyczne. Pierwszego dnia odbyło się szkolenie kompetencyjne Skuteczna Sprzedaż, skierowane do handlowców i właścicieli firm działających na rynku IT. Celem tej części było pokazanie jak efektywnie zdiagnozować potrzeby klienta, przygotować kompleksową ofertę na całą infrastrukturę IT, uwzględniając możliwości finansowe oraz planowany rozwój firmy. Uczestnicy mają nauczyć się, jak sprzedawać potencjalne usługi do danego rozwiązania oraz, co najważniejsze, jak podtrzymać relację z klientem już po udanej transakcji.

 

Natomiast podczas dwudniowych laboratoriów uczestnicy (inżynierowie i handlowcy przygotowujący ofertę i rozwiązania techniczne dla klientów) mieli okazj

2013-01-30

AB.SA
Centrum Kompetencyjne