• 10-07-2020
  • Bez kategorii
  • Damian Górski

Polpharma wybiera Media4Display do digitalizacji swoich fabryk

Studium przypadku
Digital Signage

Firma: Polpharma
Sektor: Przemysł
Oprogramowanie: Media4Display

Cyfrowa produkcja:
Polpharma wybiera Media4Display do digitalizacji swoich fabryk

Tło

Polpharma to największy polski producent farmaceutyczny, zatrudniający ponad 7500 osób w 14 zakładach produkcyjnych i centrach badawczo-rozwojowych.

Wyzwanie

Polpharma szukała rozwiązania umożliwiającego zwiększenie i poprawę dostępu do informacji, zarówno wewnętrznie na potrzeby HR, jak i dla odwiedzających, poprzez publikacje firmowe i instrukcje bezpieczeństwa.

Rozwiązanie musiało także umożliwiać połączenie z systemem informatycznym firmy w celu monitorowania i sprawdzania postępu linii produkcyjnych w czasie rzeczywistym.

Rozwiązanie

Polpharma wybrała rozwiązanie Media4Display do zarządzania ekranami i kioskami zlokalizowanymi w obszarach odbioru i produkcji:

  • Przy wejściach do placówek Media4Display zbiera dane zarówno z Internetu, jak i intranetu i wyświetla je za pośrednictwem kanałów RSS. Polpharma wyświetla także informacje wewnętrzne, takie jak filmy firmowe i informacje (informacje o pracowniku, pogoda…).
  • Na liniach produkcyjnych Media4Display integruje dane z Systemu Realizacji Produkcji Polpharmy, umożliwiając wyświetlanie statusu danej linii , postępu produkcji i statusu urządzeń. Media4Display poprawia także komunikację w ramach każdej jednostki produkcyjnej (informacje o spotkaniach, streaming na żywo z systemów wideokonferencyjnych…)
  • Dla pracowników, którzy nie mają stacji roboczej ani systemu przesyłania wiadomości, Polpharma zainstalowała kioski, aby zapewnić dostęp do wszystkich informacji HR (wnioski urlopowe, menu stołówek, ankiety wewnętrzne …). Te kioski informacyjne są zarządzane przez unikalną platformę back-office Media4Display, umożliwiającą zdalne zarządzanie, aktualizacje i pełną kontrolę nad wszystkimi urządzeniami.
Korzyści
  • Zwiększona wydajność dzięki dostarczaniu danych produkcyjnych w czasie rzeczywistym
  • Dostarczanie pracownikom informacje o KPI w czasie rzeczywistym i komunikację wewnętrzną
  • Przyspieszenie wewnętrznych procedur i działań HR, optymalizując w ten sposób wydajność kilku procesów działu
  • Zdalny i scentralizowany przegląd działów urządzeń z konfigurowalnym zarządzaniem prawami
Współpraca przy projekcie

Projekt jest realizowany przez spółkę AB S.A. wraz z Partnerem, firmą SESCOM.

Autor: Paweł Będź