CK otwiera kolejny ośrodek szkoleniowy w Chorzowie
W ramach działalności Centrum Kompetencyjnego przeprowadzane są szkolenia technologiczne z zakresu systemów operacyjnych, oprogramowania narzędziowego, administracji i konfiguracji serwerów, a także narzędzi pozwalających na przygotowanie projektów budowy struktury teleinformatycznej firmy. To stwarza mniejszym firmom szansę na rozszerzenie swojej oferty o nowe technologie i rynki docelowe. Dzięki umieszczeniu w ofercie Centrum Kompetencyjnego szkoleń z zakresu technik sprzedaży, rozmów handlowych, negocjacji etc, Klienci mogą podnieść także swoje umiejętności interpersonalne w biznesie. · Technologia v Pro · Autoryzowane szkolenia Microsoft · szkolenia vendorskie - szkolenia z zakresu oprogramowania, produktów i rozwiązań dostawców firmy AB. Ponadto w chorzowskim Centrum Kompetencyjnym regularnie odbywać się będą szkolenia dedykowane bezpośrednio sieci Alsen – największej sieci franczyzowych w Polsce działającej na rynku nowych technologii, należącej do Grupy AB. Większość z nich będzie skierowana do partnerów biznesowych i ma na celu wsparcie umiejętności sprzedażowych oraz technicznych zainteresowanych osób. CK Chorzów posiada w pełni wyposażone 10-osobowe laboratorium oraz 2 sale, w tym wykładową na 30 osób.
Obecnie trwają zapisy na szkolenia i warsztaty:
· STSI – Specjalista Technologii Serwerowych firmy Intel
STSI ma na celu pomoc w zdobyciu certyfikatu Intel Server Specialist. Cykl przeznaczony jest przede wszystkim dla osób początkujących lub średniozaawansowanych zajmujących się problematyką serwerową - administrowaniem, instalacją, serwisem lub wdrożeniami infrastruktury serwerowej.
Laboratoria dla Klientów i Partnerów AB zainteresowanych implementacją zarządzania komputerami przy użyciu technologii Intel vPro.
Szkolenie skierowane do administratorów oraz programistów baz danych odpowiedzialnych za administrację oraz zarządzanie bazami danych SQL Server 2008 oraz do osób zainteresowanych uzyskaniem certyfikatu MCTS: SQL Server 2008, Implementation and Maintenance.
2013-01-30